And... he's back! :)

De fapt nu ştiu dacă este un el sau o ea pentru că încă nu am învăţat să deosebesc sexul aricilor doar uitîndu-mă la ei. Ideea este că nu mai văzusem un arici în grădina mea de mult, aproape de doi ani, vă mai explicam eu aici, ce şi cum. În seara asta ieşisem în curte şi am auzit foşnet prin frunzele din faţă, am crezut că sînt din nou grauri, i-am mai zburătăcit de acolo zilele trecute. Cînd colo, ce să vezi: era un arici! M-am abţinut să bat din palme dar ţopăiam de bucurie să îl văd, i-am vorbit, l-am alintat şi a venit curios înspre mine (iniţial îmi arătase funduleţul şi s-a băgat cu nasul în casa vecinilor). Am o singură problemă acum: ariuciul strănuta şi parcă era uşor nesigur pe picioare, am ezitat să îl iau să îl duc la doctor! A mai zăbovit el o vreme pe acolo, i-am spus să stea cuminte că merg să îl iau pe Pixie să îi fac poze, a stat, l-am verificat şi după 10 minute, tot acolo era, acum am ieşit cu frontala să îl caut, plecase! Sper să îl mai văd zilele viitoare şi să îi treacă răceala. Că altfel, mă voi vedea nevoită să îl duc la doctor!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena