Două la Primărie... două la Prefectură...

Inspirată fiind de angoasa matinală a lui GG, cu "hărţuitorul" din Olanda, am zis să verific şi eu aplicaţia de pe blog ce îmi arată ţările de unde sînt "citită" şi numărul vizitelor. Avînd în vedere că o am de mult, nu mai sînt preocupată prea des să văd ce spune.
Paranteză: parcă aş fi scris mai bine despre joaca sticleţilor şi a codroşilor prin pomii din curte, şi ieri i-am urmărit, inclusiv cu camera foto, să văd cum îşi hrăneau părinţii odraslele sau cum le învăţau să zboare! Foooaaarte drăguţi ei aşa!
Revenind la steguleţe şi la număratul lor, cea mai recentă ţară al cărei steag a fost adăugat pe harta mea (am salvat-o, o vedeţi mai sus) este Indonezia. Exotic! Şi sînt 70 de ţări din care am avut vizitatori. Evident cea mai mare parte au ajuns pe blogul meu din marea plezneală, graţie motoarelor de căutare.
Aşa se explică numărul mare de vizitatori unici (109), în ziua de după postarea noţiunilor Maratonului Fotografic de anul trecut (că nu cred că vizitele de atunci se datorează fanilor Lunii Pătrate). Sau cele 234 de accesări din ziua în care am publicat ciorna mea de Bucket List şi reţetă cu ciuperci.
Ce m-a distrat în schimb, de cînd am folosit altă aplicaţie, Histats, sînt expresiile folosite în căutările care duc la blog-ul meu:
- în mai sînt în vogă variaţiunile pe tema "m-am înţepat cu un cactus" (da, ştiţi, şi eu) şi "bronz de tractorist" (de biciclist ar fi sunat mai bine)
- mai haioase sînt unele căutări din aprilie, care merg de la "matematici aplicate" la "glume sinistre" sau altele de genul:
1. cum scăpăm de melcii de baie... întrebarea este cum arată melcii de baie? are cineva? se folosesc la fel ca cei din acvariu? se pun să cureţe cada?
2. piper împotriva melcilor... mai bine împotriva cîinilor şi NU încercaţi în casă!!!
3. fotografii cu Dumnezeu... no, vreau să văd şi eu, că la mine pe blog sigur nu sînt.
4. vreau să mă joc my life online... hmmm... se pare că eu mă joc my life în timp real!
5. your life - farse pentru părinţi... ăştia or fi povestit ceva cu copiii mei şi habar n-am ce mă aşteaptă, or fi cuplate şi cu "glumele sinistre"?
6. şi cea mai tare: intalnirea cu centura fotonica pare sa duca la transformarea omului profetita de biblie, la o teribila experienta spirituala. ... no, pînă aici v-a fost, la muncă, tovarăşi, că imediat scot centura fotonică la voi!!!

Comentarii

  1. 1. clar, alea legate de Dumnezeu si matematica sunt datorita "metafizicului si micului matematician" :)))
    2. melcii de baie...asta parca era o discutie privata cand simteam eu lumina si te scapam inclusiv pe tine de...chestii din baie. Dar nu era pe blog si nici n'avea legatura cu melcii..
    3. "niste"...jocuri online??? :P

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena