Ciornă... de Bucket List!

Mă voi preface că postarea lui Lillee, cu lista ultimelor dorințe (wish list) este o leapșă, pe care mi-o voi asuma aici. Pe scurt, întrebarea este ce aș face dacă aș afla că mai am o lună de trăit? Asta e un fel de Bucket List:
1. cît mă țin eu de bravă și pregătită sufletește pentru efemeritatea proprie, probabil că în primul rînd m-ar apuca o scurtă depresie cu lacrimile aferente... nu foarte mult că nu am timp o lună de zile pentru asta.
2. mi-aș lua copiii în brațe și i-aș strînge tare-tare de tot și le-aș spune pentru a suta mia oară cît de mult îi iubesc.
3. aș face același lucru cu prietenii mei (lista scurtă).
4. aș merge prin pădure, neapărat prin frunze uscate.
5. aș înota, obligatoriu într-o mare limpede, cu faună și floră acvatică, cu scoici, cochilii, m-aș scufunda după ele, ar putea să fie în Tossa del Mar, și-așa visez să mă întorc acolo, sau una din plajele de vis din Sithonia, sau coasta amalfitană, unde îmi doresc să merg.
6. aș înota cu delfinii.
7. aș sări cu parașuta.
8. aș urca un munte (știu, seamănă o parte cu ce-și doreau și cei din film, cred că întotdeauna mi-am dorit să zbor, iar senzația aia de a fi în vîrful unui munte, chiar dacă mititel, este superbă, mă mulțumesc și cu un deal... :))
9. aș umbla desculță prin pietrișul ud.
10. aș savura o cafea bună pe o terasă din Praga.
11. și ajunge pentru azi, cînd eram mai ”tînără” îmi promisesem ca atunci cînd voi ști că urmează să mor curînd, mă voi duce în Triunghiul Bermudelor, să văd ce e acolo, dacă dispar sau nu...

Voi ce-ați face?

Comentarii

  1. de fapt cred ca ar trebui sa traim fiecare clipa si fiecare zi ca si cand ar fi ultima... ar trebui sa-i iubim pe cei de langa noi ca si cand de maine nu ar mai fi, ar trebui sa ne bucuram tot timpul de viata ca si cand de maine nu am mai fi.. cine stie, poate de maine chiar nu vom mai fi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,ar trebui sa traim fiecare clipa ca si cum ar fi ultima...dar de multe ori nu sta in puterea noastra. sunt alte lucruri mult mai puternice decat noi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Înclin să vă dau dreptate amîndurora, e ideal să trăim viața la maxim dar, recunosc, cîteodată puțin fezabil!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena