Cu caiacul în decembrie...

Hai că n-am înnebunit de tot! Adică nu am fost pe rîu, lac pe vremea de afară. Dar... am fost la bazinul Olimpia, vorbit, plătit, date din buletin, dezinfectat caiace, tot tacîmul... s-au ocupat Radu şi Seba de asta.
Am fost 8 persoane şi trei caiace. Tibi, Isty (Beţigaş) şi Florin au venit pentru asta din Cluj, Cosmin din Craiova, Radu, Seba, Cipi şi cu mine... de acasă! Şi Mircea, care ne-a făcut poze şi ne-a filmat! Eu am ajuns mai greu, că n-am reuşit nicicum să mă trezesc să fiu la ora stabilită, 9:00 (pe motiv de dansat prea mult în noaptea precedentă), am ajuns doar pe la 11:30. Suficient, părerea mea, pentru că şi după "doar" o oră şi jumătate, mă pot lăuda cu o febră musculară de toată frumuseţea!
Ce făceam noi cu caiacele la bazin? Băieţii făceau antrenamente de ranversare, adică să se întoarcă cu caiacul şi să revină la poziţia iniţială, cu sau fără ajutor... eu, vroiam doar să aflu cum e să te răstorni cu caiacul (n-am păţit-o niciodată pînă acum), cum e să fii cu capul în jos şi caiacul deasupra şi cît de uşor pot să mă extrag din caiac. Dacă nu ştiţi, pe caiac se prinde o "fustiţă", care împiedică apa să intre, în care stai prins, asta are un mîner în faţă, de care trebuie să tragi în cazul în care te răstorni. Eu am încercat într-un mediu controlat! Ştiu că în rîu nu va fi la fel, că apa nu va fi transparentă iar eu nu voi avea ochelarii de înot dar, oricum, nu strică puţină practică. Cel puţin în bazin nu a fost foarte traumatizant, am mai luat şi apă, că de, intram în apă dintr-un unghi diferit celui cu care sînt obişnuită. Am făcut încercări de răsturnare şi ridicare la loc, cu punct fix, adică ţinîndu-mă de marginea bazinului, braţele mele se resimt după astea. Am mai luat apă şi din prea mult elan la revenirea dintr-o răsturnare... m-am mai răsturnat o dată... în partea opusă... :))
Cu alte cuvinte... am bifat-o şi pe asta... aştept deja primăvara şi vara viitoare pentru dat cu caiacul în natură!

Comentarii

  1. hehe, parca va vad ca radeti de snowboarderi cu caiacele prin palti', printre brazi :))

    partieeeeeeee!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena