Jeux d'enfants

De multe ori mi-am propus să nu mai văd/citesc/ascult lucruri care să mă rănească prin frumuseţea lor. Ei bine, nu reuşesc lucrul ăsta nicicum! Probabil n-aş mai fi eu, mica masochistă de serviciu! Aşa că, acum am din nou de liniştit apele după filmul văzut aseară, Jeux d'enfants (pentru care trebuie să îi mulţumesc lui Miju), un film din 2003, cu Marion Cotillard (pe care o mai văzusem în rolul lui Edith Piaf) şi Guillaume Canet, în regia lui Yann Samuell.

E un film despre prietenie, dragoste şi despre provocarea continuă a unui joc început în copilărie, joc ce pare să devină mai important decît orice normă, orice constrîngere, decît viaţa însăşi! Ce mi se pare un pic egoist este faptul că, absorbiţi de jocul ăsta, cei doi prieteni/iubiţi, rănesc cam multă lume în jur!
Eu vă recomand filmul ăsta, cred că depinde pînă la urmă de fiecare cît de mult este sau nu impresionat de frumuseţea poveştii, cît de amuzat de probele continue la care se supun cei doi... Cap ou pas cap?... eşti sau nu capabil de dragoste, de moarte?
Şi o melodie ce mi se pare potrivită, deşi leitmotivul filmului este La vie en rose...
adele - first love

Asculta mai multe audio diverse
Later very important edit: Nu aș fi văzut filmul ăsta dacă nu mi-l recomanda Gabriela!!! Motiv pentru care îi mulțumesc și mă încumet să îl mai vedem o dată împreună!!!

Comentarii

  1. hei... mica masochista de serviciu, pleased to meet you!

    RăspundețiȘtergere
  2. in legatura cu ce ai "patit" cu filmul asta ma gandesc ca, de multe ori, pacatul e al privitorului, nu al celui privit. si aici se poate face diferenta, de ce se uita, ce face cu ceea ce a aflat... mai vrea?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pleased to meet you, too!
    Probabil că mai vreau, cred că din fiecare lucru iau cîte ceva, data viitoare nu îl voi mai vedea singură!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena