Import blog

Din păcate nu se poate muta altfel blog-ul vechi aici și eu aș vrea să am toate postările în același loc, așa că mă apuc să copy - paste... Răbdare și tutun... fără tutun, poate doar printre haine, contra moliilor...
So, încep cu metodă și în ordinea respectivă...

Entry for November 12, 2008

Unu

Ar fi a nu știu cîta oară pînă acum dar prima dată în, să spunem, viața mea de "adult", cînd încerc să țin un jurnal, blog, sau cum ar fi numit ăsta. Practic nu îl văd ca pe așa ceva. Mai mult ca pe un memento a clipe din viața mea, din viața celor pe care i-am iubit și care m-au iubit, ceva care să îmi aducă aminte peste ani despre lucruri care sigur se vor șterge încet-încet.
Nu știu dacă va fi prea feminin, prea personal, prea lung sau prea scurt... voi fi eu... și amintirile mele, poate și prezentul meu... cine știe?!...

Comentarii

  1. Ai idee daca de pe wordpress pot importa pe blogspot?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred că îți va fi de ajutor sfatul meu, eu nu am reușit decît să copiez postare cu postare și să lipesc și repostez aici. A trebuit să adaug din nou fiecare fotografie... Succes! Și multă răbdare!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena