Sunt inteligentă, mă tratez... #751

Mă gândesc că nu sunt singura ce petrece timp ”de calitate” pe tron, derulând imagini pe ecranul telefonului și accesând aleatoriu câte un link, activitate grav dăunătoare sănătății, dătătoare de hemoroizi, dacă este să îi cităm pe cercetători, cel mai probabil britanici, firește.
Ei bine, unul dintre aceste link-uri m-a dus la alte rezultate mirabolante ale cercetătorilor, cred că erau 10 semne cum că ai avea un IQ peste medie. Vi l-aș cita aici dar nu mă pricep să îl mai găsesc, accesat fiind direct din fațăcarte, citit parțial și în diagonală, habar nu am în ce istoric l-aș putea găsi.
Pentru că modestia nu mă caracterizează, știam că am fost inteligentă la un moment dat, mai mult ca sigur peste ce sunt acum. Am avut și confirmarea în urma celor citite că sunt în cădere liberă a IQ-ului din cel puțin câteva motive, că mai multe nu îmi aduc aminte din articolul respectiv (că de, pe lângă scăderea inteligenței mă pot lăuda și cu un probabil Alzheimer incipient).
Vă întrebați probabil ce caută holul meu ca ilustrare a postării acesteia. Este relevant pentru că ăla ar fi spațiul meu de lucru și îmi doresc din tot sufletul să arate așa tot timpul. Nimic mai greșit!!! Semnul unui om inteligent este că lucrează într-un spațiu haotic, dezordonat, așa cum am fost cea mai mare parte a existenței mele. Acum, de când cu minimalismul, Marie Kondo și agitația de a avea un nou copil mic, îmi doresc ordine, zen, alte alea. Bum! Se mai duc câteva punte din IQ!
Următoarea lovitură: oamenii inteligenți se culcă târziu, se trezesc târziu! Dacă culcat târziu mai prind din când în când, trezit târziu pauză, că mi-e setat deja organismul să se trezească cu noaptea în cap, indiferent de ora la care adoarme. Ca o comparație, în ”tinerețile” mele întotdeauna învățam noaptea: pentru treapta I, II, bac, admitere și examene la facultate. Acum degeaba mai prind o oră târzie o dată - de două ori pe săptămână, compensez prin restul, când merg la nani la 20 - 20:30, o dată cu Maia. Am încercat eu o scurtă rebeliune, dar e atât de traumatizant pentru ea încât îmi sacrific inteligența pe altarul maternității.
Un alt semn de IQ peste medie este citat acolo ca fiind vorbitul ”buruienos”. Adică, ești cu atât mai inteligent cu cât ești capabil să produci înjurături mai elaborate, cu un vocabular diversificat. Aici, recunosc că mai am ceva sclipiri în trafic, reduse totuși la momentele când nu am aparținător mic mic la bord, adică nici din partea asta nu vine mare lucru.
Nu îmi aduc aminte care ar fi celelalte semne, oricum nu terminasem de citit articolul, dacă știți cum aș putea să îl găsesc sau mai știți voi altele, dați-mi și mie de știre! Căutările mele după articolul pierdut au dus la găsirea acestuia, cu 7 obiceiuri proaste pe care le au oamenii inteligenți, acolo încă mă calific la cinci din șapte puncte. Nicio problemă, tratăm și din acelea!

Comentarii

  1. Did you hear there is a 12 word phrase you can say to your crush... that will induce deep feelings of love and impulsive appeal for you deep within his heart?

    That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, cherish and look after you with his entire heart...

    12 Words That Trigger A Man's Desire Impulse

    This instinct is so hardwired into a man's mind that it will drive him to work harder than ever before to to be the best lover he can be.

    Matter of fact, triggering this dominant instinct is so important to having the best ever relationship with your man that as soon as you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will immediately notice him expose his soul and heart to you in such a way he's never experienced before and he'll identify you as the only woman in the world who has ever truly fascinated him.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena