Cursa de Răţuşte

Nu mai ştiu cum am dat de anunţul referitor la cursa caritabilă organizată de către cei de la Rotaract, în sprijinul copiilor născuţi prematur, cert este că am percutat relativ rapid, nu de alta dar suna distractiv şi mi-o imaginam deja pe Maia bucurându-se de zecile de raţe de pe Cibin.
Prima mea reacţie a fost să îi contactez pe organizatori să îi întreb ce se întâmplă cu raţele la finiş, oarecum îngrozită de posibila poluare cu atâta plastic plutitor. După ce m-au asigurat că au un sistem de colectare şi nici o răţuşcă nu va rămâne de capul ei, am completat datele, am virat suma necesară şi iacătă-mă mândră posesoare de raţă! Dacă vi se pare tentant, ne vedem sâmbăta viitoare la start, organizatorii aveau disponibile 3.000 de bucăţi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena