Călătorii din baie


Cînd Ea redecorează rezultă așa ceva. Sînt convinsă că nu sînt singura care adună magneți pe frigider (cumpărați sau primiți). Sînt aproape sigură că sînt unica ce are magneți pe mașina de spălat rufe. Îi vede pe frigider cînd mănîncă în scaunul ei. Cîteodată mi-i cere. I-am spus pe care i-i pot da și pe care nu. Pe considerente de rezistență la șocuri. I-a învățat. Alaltăieri i-a cerut lui Arin exact magneții la care știa că are acces. După ce i-a "culcat" înveliți cu ce a găsit mai potrivit (o eșarfă, un fular și mănușa de prosop din baie), a decis că au dormit destul și că trebuie să îi aranjeze cum știe ea mai bine. Lipsesc cîțiva, sigur îi găsesc pe sub vreo mobilă. La ceilalți mă uit cînd sînt în baie, cred că e chiar mai practic așa, am mai mult timp să îmi aduc aminte pe unde am fost sau să îmi planific vacanțe virtuale (chiar dacă unii dintre ei nu au nici o legătură cu călătoriile).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena