Vagonul a fost "artistizat"

Mai pomeneam pe blog despre izoterma pe care o avem la Rîul Sadului, altfel cunoscută în sat drept "vagonul lui Tăvală", după nenea cu locul. N-am mai ajuns acolo de doi ani de zile, oricum mergeam tot mai rar.
Alaltăieri am mers cu un vecin, să vedem dacă se poate face ceva cu acoperișul ei și dacă poate redeveni locuibilă. Ne-am întîlnit și cu nea Tăvală și ne-a arătat ce graffiti frumos a făcut fiul lui pe una din laturile vagonului. Mi se pare super super mișto! E foarte talentat autorul, student la design în Cluj, tocmai a participat acolo la o expoziție de grup. Mai multe opere de-ale lui găsiți aici. Cine știe, peste ani, mă voi putea lăuda că sînt posesoarea unei creații originale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena