Papa bun și sănătos la SIBIO!

Era o vreme cînd eram extrem de promptă în a scrie aici ce fac/unde, ce mănînc/ce vă recomand din cele încercate de către mine. Demult n-am mai fost așa! Azi e o excepție, trebuie să vă spun ce local super mișto s-a deschis astăzi în Sibiu. În Piața Mică, numărul 3, în locul unde a fost IA Sibiu. SIBIO se numește, nu știam exact ce tip de produse vor avea, am intuit că vor fi genul proaspăt și sănătos din fotografiile postate pe fațăcarte anterior deschiderii.
Încă înainte de a gusta ceva, m-a impresionat amenajarea, după concepția proprie a proprietarului, AdiO. Iluzia de spațiu mult mai mare dată de treptele supra dimensionate din fundal este o mare reușită, din punctul meu de vedere. Data viitoare trebuie să merg neapărat să văd cum arată grupul sanitar, integrat în structura aceea, sînt convinsă că va fi un exemplu de utilizare ingenioasă și extrem de estetică a puținului loc disponibil! 
N-am fost pregătită logistic pentru a surprinde așa cum trebuia evenimentul, telefonul mobil nu este cel mai potrivit instrument, cel puțin nu telefonul meu. Chiar dacă nu știu exact denumirea și ingredientele fiecărui produs mîncat, vă asigur că au fost delicioase, toate, fie ele tartinele cu fructe și unt de arahide, brioșele, budinca de chia, limonada cu turmeric și... salata cu orez sălbatic, preferata mea (previzibil, nu?). Deși la deschidere am testat mai mult produse solide, am văzut că au o ofertă generoasă de tot felul de sucuri din legume și verdețuri proaspete, toate extrem de tentante.
Dacă am reținut corect, va fi deschis între orele 8 jumătate și 18, trebuie neapărat să ajungeți acolo, fie și doar pentru a aprecia spiritul locului! AdiO promite să se întîmple tot felul de lucruri interesante!

Comentarii

  1. arata tare bine, poate ajung candva pe acolo, sper!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merită să încerci! Nu doar arată bine, sînt și foarte gustoase. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena