Aș alerga dar n-am cu ce

Știți cum îți propui ceva care știi că îți va face bine și tot amîni și tot speri să primești un șut în fund să ajungi să faci lucrul ăla? Ei bine, așa sînt eu cu alergatul! Cîțiva prieteni buni, foarte buni, aleargă și faptul ăsta contribuie la starea lor de bine. 
De prisos să spun că nu am încălțăminte adevată, pantofii mei sport (Puma) cumpărați acum 16 ani și-au făcut cu prisosință datoria și se cer scoși la pensie. Așa că, atunci cînd am văzut, destul de tîrziu, recunosc, campania aceasta de pe Blogal Initiative, am decis că n-am nimic de pierdut dacă particip. 
La Zorile Store, Black Friday-ul începe mîine, 18 noiembrie și înseamnă reduceri de pînă la 60%.
Am găsit niște pantofi de alergat foarte frumoși, chiar de la marca pomenită anterior, v-am spus că m-au ținut foarte multă vreme precedenții, poate vine Moș Crăciun anticipat la mine! Țineti-mi pumnii!
Sursa foto
La adresa din legenda fotografiei am găsit și niște sfaturi utile, în concluzie, Run, Forest, run!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena