Supă cremă de broccoli și dovlecei


Din seria ”cîteodată mai gătesc cîte o zeamă”, episodul supă cremă de broccoli și dovlecei! Pentru că am rămas de la seara de Activity cu prietenii cu trei dovlecei și una bucată broccoli, nu se cădea să le irosesc. E drept că au stat cuminți în frigider mai bine de o săptămînă dar pînă la urmă am găsit rețeta asta pe net și am folosit-o, ușor de tot adaptată. În ce constau modificările proprii: nu am făcut o supă de legume în care să fiarbă dovleceii și broccoli, am folosit zeama în care au fiert cartofii pentru piure și zeama rămasă de la tura de legume la cuptor de sîmbăta asta (adică morcovi, cartofi, conopidă, ciuperci, ceapă, usturoi, sare, piper, apă, ulei, toate puse în vas de jena la cuptor).
Pe foarte scurt: călit două cepe tăiate aproape mărunt în ulei de măsline, adăugat cinci căței de usturoi tăiat grosier, adăugat zemurile și dovleceii (trei) curățați și tăiați felii, după vreo 10 minute adăugat buchețelele de broccoli, sare n-am mai pus că aveau lichidele, am pus piper, după vreo 5 - 6 minute am stins focul, am acoperit cu un capac, după ce s-a mai răcit puțin am folosit blender-ul vertical, am prăjit niște baghetă de la Dobrun, tăiată felii (asta a ieșit surprinzător de bună, deși bagheta o aveam de cîteva zile în cutia de pîine). Cu adaos de smîntînă și piper în castron a mers tare bine!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena