Tîrg Eticheta Handmade în cafeneaua Marionette

Cu ceva vreme în urmă, Monika m-a adăugat într-un nou grup pe fațăcarte, "Eticheta handmade". Aici am descoperit mulți artizani din ale căror mîini ies lucruri dintre cele mai frumoase. Plus că sînt plini de inițiativă, EH urmînd să devină o asociație a celor care realizează manual accesorii, decorațiuni și bijuterii.
Fetele au mai organizat întîlniri și mini-tîrguri în cafeneaua Marionette din Sibiu, din păcate nu am reușit să particip pînă acum.
Atunci cînd am aflat că de astăzi și pînă în 14 februarie va fi din nou tîrg, tot în cafeneaua Marionette, peste drum de Teatrul Gong, știam că nu voi putea participa dar m-am gîndit că aș putea contribui totuși cu ceva! Întrucît tîrgul este ocazionat de Sfîntul Valentin și pentru că am prins curaj după ce am încercat o rețetă de turtă dulce pentru Crăciun, m-am oferit să le duc inimioare de turtă dulce, numai bune de oferit la o cafea și la o poveste, pentru cei care poposesc să cumpere cadouri celor dragi. Recunosc că am avut ajutoare de nădejde în Radu și Arin, care au făcut mare parte din treabă (pe lîngă inimioare au mai scăpat și ceva ursuleți, elefanți, hipopotami, "scăpat", vorba vine, au fost mîncați imediat!).
Să îmi spuneți dacă v-au plăcut! Imagini din prima zi de tîrg, vedeți aici

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena