Ce am citit în 2014


Nu particip eu foarte frecvent la campaniile promovate de cei de la Blogal Initiative dar acum era vorba despre cărți citite în 2014, Biblioteca bloggerului român - o provocare a lui Cristian China Birta. Știu că mi s-a părut interesantă și anul trecut dar pînă la urmă nu i-am mai dat curs. Ideea era să facem un top 10, ierarhia de mai jos nu e neapărat bătută în cuie, mi-a fost greu să departajez clar. La cărțile de mai jos se adaugă Nuntă în cer - de Mircea Eliade, nu am trecut-o în tabel pentru că am citit-o în format digital, pe Scribd. Mă uit cu invidie la cîte cărți reușesc alții să citească și îmi spun că... poate anul ăsta va fi diferit. 

Autor
Carte
Editura
Nota
Khaled Hosseini
Splendida cetate a celor o mie de sori
Niculescu
11
Parinoush Saniee
Cel care mă așteaptă
Polirom
10
Parinoush Saniee
Tatăl celuilalt copil
Polirom
9
Alaa al-Aswani
Chicago
Polirom
8
Vartan Arachelian
Mărturisiri – Corneliu Coposu în dialog cu Vartan Arachelian
Humanitas
7
Dan Herciu
jAMA
Karth
6
Sarah Winman
Când Dumnezeu era iepure
Litera
5
Markus Zusak
Hoțul de cărți
Rao
4
Alaa al-Aswani
Blocul Iakubian
Polirom
3

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena