Căpșuni la doză

Povesteam în primăvară, pe Orin Arts & Crafts, cum am procedat pentru o grădină suspendată de căpșuni. Ei bine, metoda mea a funcționat! Am căpșuni la doză, încă nu i-am gustat să văd dacă se simte și ceva hamei, aștept să se mai coacă. Pînă atunci, mă mulțumesc cu frăguțe, ele s-au copt mai devreme. Asta, după ce mă războiesc crunt cu concurența, cred că îmi veți înțelege lupta cu melcii, cu sau fără cochilie. Cei cu cochilie sînt mai norocoși, ajung la container, mai au o șansă. Limacșii ajung sub talpa pantofilor, sînt o insensibilă cînd vine vorba despre protejarea plantelor și fructelor mele. Oare am reușit să vă fac poftă?

Comentarii

  1. astept update cu roaba pensionata in camp cu capsuni ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Sigur, Miju, postez cînd se coc, se pare că le-a mers mai bine în... hîc! doze!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena