Culoare și izvorul femeilor

Mă bucur că au reînceput proiecțiile Cinefidel. O dată la două săptămîni, vineri de la orele 19:00, duminică de la orele 16:00 și 18:00, la teatrul Gong, putem vedea altfel de filme. Vineri am vizionat Izvorul femeilor/La Source des Femmes, filmul regizorului de origine română, Radu Mihăileanu, nominalizat la Palme d'Or în 2011. 
Citesc pe Wikipedia că impresiile despre acest film n-au fost integral pozitive și că ”Doinel Tronaru, critic Adevărul a comentat asupra lipsei de originalitate... Întotdeauna, nu e nimic mai mult decît ce se vede pe ecran. Adică, o serie de clișee despre Orientul Apropiat și Mijlociu, cu femei care cîntă un fel de hip-hop arăbesc, îmbrăcate în costume gen Fondul Plastic.”
Mie una mi-a plăcut amestecul de comedie și dramă, mi-au plăcut și cîntecele din film și personajele și acțiunea care putea aparține mai mult documentarului, așa cum remarca D. Am plecat de acolo toți patru cu gura pînă la urechi. Dacă aveți ocazia, merită văzut!
Pentru că seara proiecției a coincis cu ”Noaptea cărților deschise” de la librăria Humanitas, trebuie să mă laud cu noua mea achiziție, de parcă nu aș trăi deja suficient de colorat! Deși mersesem cu scopul precizat de a achiziționa cartea recomandată de Ioana, am plecat cu Arta de a trăi colorat, la un preț super rezonabil de 22,50 lei, puțin pentru calitatea tiparului și a fotografiilor incluse în ea și am preferat să comand cînd am ajuns acasă de pe elefant.ro (nu de alta dar aveau reducere de 40%), Tatăl celuilalt copil de Parinoush Saniee. Sinceră să fiu, nu știu care dintre cărțile comandate pentru mine o voi citi prima, nu mi-e jenă să recunosc că probabil aceasta va fi Habarnam pe lună. Cică am luat-o pentru copii, de fapt, pentru copilul din mine, am iubit Aventurile lui Habarnam, nu știam că există și pățanii pe Lună! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena