Skadi și sfîrșitul lumii

Se pare că ieri trebuia (din nou) să se sfîrșească lumea. De data asta, potrivit mitologiei nordice, era ceva cu pămîntul despărțit în două și cu lighioane subterane năvălind de acolo. 
Am scăpat și de data asta, sînt curioasă ce mai urmează. Și dacă tot sîntem cu mintea în spațiul vickingilor, să vă spun că datorită testelor tîmpițele de pe Kudika mai învăț din cînd în cînd ceva sau mai cercetez pe google să văd ce spune. Așa a fost după ce am aflat că numele meu este Skadi, ”o zeiță cu totul aparte în mitologia nordică... o femeie extraordinar de frumoasă din neamul uriașilor...”
Nu sună rău, mai puțin faptul că aș trăi izolată în creierul munților, parcă nu mă văd așa. Skadi este o zeiță asociată vînătorii cu arcul, schiatului, iernii și munților. Cred că mi-am ratat cariera, iarna asta n-am schiat nici măcar o singură dată, cu arcul trag minunat de pe lîngă iar iarna nu pot spune că ar fi anotimpul meu favorit. Doar munții îmi plac. Mult.
Ceva să meargă cu ziua de după sfîrșitul lumii (cu precizarea că ce zice trilulilu nu bate cu ce vroiam să vă dau eu să ascultați, Terrible Love aici):
Birdy - Terrible Love

Asculta mai multe audio pop

Comentarii

  1. N-avea cum sa se termine lumea ieri la vikingi, ca sezonul doi va incepe vineri :))

    un fan

    RăspundețiȘtergere
  2. Am văzut și noi ieri aproape un episod întreg pe History. Mi-a plăcut. Hmmm... și tu zici că săptămîna viitoare începe un nou sezon! Bine de știut! ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena