Roșu

Nu am schimbat culoarea mea preferată, rămîne verdele dar, dacă tot sîntem în sezonul ăsta de aproapeiarnătoamnătîrzieprimăvarătimpurie, m-am gîndit că n-ar strica să fie ceva mai vibrant, vorba mea mai veche: pune și puțin roșu în verdele meu!
Profit de ocazie pentru a vă spune că dezvolt o dependență pentru lalelele de la Lidl. Sînt 7, la 9,99, adică super rezonabil și mai țin și aproape o săptămînă (bineînțeles că aici intervine și ochiul meu care știe să le aleagă). Iar cele roșii au și un ușor parfum, destul cît să se simtă în hol și să-mi aducă aminte că nu mai e chiar așa mult și vor înflori cele de la mine din grădină.
Pînă să înflorească lalelele, gutuiul japonez nu mai are răbdare, poza de mai jos am făcut-o în această după-amiază. Am văzut și ceva semne la forsythia dar mult mai timide. Plus că nu se încadrau temei alese. 
Și ceva de ascultat... roșu!
Daniel Merriweather - Red

Asculta mai multe audio diverse

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena