Ultimele știri pe scurt

Acum patru ani vă povesteam ceva despre un porumbel care a venit în vizită. A venit și anul trecut, acum iar! N-are nici o treabă, pozează grațios pe unde apucă. Am aflat că ar fi al unui vecin. Din nebănuite motive, la început de toamnă se mută în curtea mea. Săptămîna trecută a venit să își ia la revedere de la mine cînd plecam la serviciu, stătea pe poartă cuminte ca o pisică și se uita la mine. Am trecut de stadiul cînd mi-l imaginam pe varză acum am problema că îmi bate în geamul de la baie și intră în casă cum prinde o fereastră/ușă deschisă.
În ciuda apucăturilor mele de țărancă, doar anul acesta am aflat că biluțele din imagine sînt ouă de limax. Mai găsisem prin pămînt cînd scoteam buruienile, am suspectat melcul de grădină ca și părinte absent. Acum le-am fotografiat împreună cu mama/tatăl ouător. Mă gîndesc că și limacșii sînt hermafrodiți la fel ca și frații cu cochilie. Cu toate că arătau minunat, au sfîrșit tragic sub talpă și limax și ouă (din astea s-ar putea să mai fi scăpat). Îmi asum crima.
Cîinii de pe Bieltz nu știu că la Sibiu problema cîinilor comunitari e ca și rezolvată, nu cred că au citit presa de săptămîna trecută. O delegație de vreo cinci - șase comunitari mi-a fugit prin fața mașinii, unul s-a întors să mă latre mustrător înainte de a merge să interpeleze o tanti purtătoare de cîine în lesă de pe trotuarul advers. Sper că s-a lăsat fără corecții fizice pentru tanti și cățel aparținător!
După episodul cu cîinii m-am șocat de-a dreptul, în continuare pe Bieltz... agale venea în urma unei mașini care și ea agale trecea... un CAL! Mare, lung, de tracțiune! Purtat și ăsta în lesă, de un nene care stătea în fund în portbagajul deschis al mașinii. Ca la noi la nimenea!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena