Riscul indonezian

Îi mulțumesc pe această cale lui Teo pentru că m-a anunțat aseară că am brusc devenit spammeriță. Întrucît aproape am uitat că am cont pe yahoo, habar n-aveam că mi s-a virusat! Așa că îmi pare rău pentru mesajele pe care le-ați primit de pe adresa mea. Astăzi cînd am vrut să îmi accesez contul am primit următoarea avertizare: 
O dată ce am intrat pe mail am găsit și mesajele lui Călin și Corinei ce îmi spuneau același lucru, zeci de maildaemonfailure sau ceva de genul, am văzut că ultimul mail citit de mine pe yahoo era din 8 iulie, mult, maică, mult! Am găsit și mail-ul de mai jos în care eram întrebată dacă m-am dedublat și dacă bat potecile Indoneziei. Serios? Cu toate că mi-ar plăcea într-o zi, nu era cazul acum. Mi-am schimbat parola contului cu ceva care li s-a părut a fi sigur, riscul e mare să o uit, să vedem cum mă descurc cu asta! Pentru mai multă siguranță, scrieți-mi pe gmail!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena