Pune și puțin roșu în verdele meu!

Se întîmplă cîte o zi ca cea de astăzi cînd pot surprinde clișee ca cele incluse în postare chiar dacă eu eram acolo pentru ceva mult mai ancorat în cotidian. Mai exact pentru serviciu, încercînd să surprind locul unde se va construi viitoarea Stație de epurare pentru orașul Ocna Sibiului. N-am fost niciodată acolo și am fost surprinsă de cît este de frumos și de liniștit. Cred că de asta nici nu mă pot abține să nu vă arăt, chiar dacă pe blog am evitat cît se poate de mult să vorbesc despre serviciu.
Cu toate ploile din ultima vreme totul era verde, stropit cu roșu, albastru, galben. Plus că cerul era așa cum îmi place mie un albastru spart de nori albi, pufoși. Chiar și pe fugă și fără să stau să îmi fac mari griji de încadrare, peisajul și lumina s-au descurcat singure.
Știu că va fi o mare realizare, că apa din pîrîul Visa, unde acum ajunge puțina canalizare a orașului, va fi mult mai curată, că e un progres în zonă, dar parcă am așa o strîngere de inimă cînd mă gîndesc la perioada în care se vor desfășura lucrările. Și, în mod clar îi invidiez pe cei care vor ajunge să lucreze aici atunci cînd totul va fi gata!

Ce pescuiau în balta aia numai ei pot să știe, nici măcar nu era pîrîul acolo

Pîrîul Visa
Habar n-am dacă e mutant din cauza poluării apei, camuflată era destul de bine! 

Ieșirea din localitate, pe terenul din spatele podului de metal va fi Stația

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena