De ce nu am fost VERDE la Skirt Bike Sibiu 2013

Credit foto - mobilul lui Cosmin
Probabil că știți deja că exista și o culoare aleasă pentru defilarea doamnelor și domnișoarelor în rochii și fuste de anul acesta: Verdele! Am fost îmbrăcată așa la filmarea clipului promoțional, v-am arătat deja.
Ei bine, cu toate acestea, am preferat să îmi iau doar accesorii verzi, micile frunzulițe din modelul rochiei nu se contabilizează. Am îmbrăcat-o pentru că mi-e foarte dragă, a fost croită, cusută și purtată de bunica mea, și ea a mers pe bicicletă în tinerețe. N-am găsit pentru ilustrarea acestei postări dar cum dau de el îl voi scana sau fotografia și pune pe blog, avea Permis de bicicletă! :) A nu se înțelege că dau sugestii cuiva cum că am avea nevoie de așa ceva! Nu folosea bicicleta ca divertisment ci ca mijloc de transport în București.
Credit foto Laly Photography
Povestea cu rochia de pe mine e puțin mai elaborată de atît. V-am mai scris despre asta: Mami și Tati (cum le spuneam bunicilor din partea mamei) au avut o casă - a fost bombardată în Al Doilea Război Mondial. Au mai avut una - le-a ars de la un incendiu izbucnit la casa vecinilor. Pentru cea de-a treia și-au strîns ani de zile bani - a venit devalorizarea leului, au pierdut tot, cu banii de casă au cumpărat un stilou și material pentru două rochii: una dintre ele cea purtată de mine ieri! Cu alte cuvinte, am purtat aproape jumătate de casă pe mine!
Așa că da, am pedalat pentru mine, pentru mișcarea ciclistă sibiană, dar mai ales pentru Mami, bunica mea! Pentru ea a meritat să nu fiu verde!
Nu vă povestesc mai multe despre Skirt Bike, probabil ați citit/văzut deja prin ziare și pe rețelele de socializare fotografii, date, premii. După zîmbetul larg de pe fața mea cred că vă veți da seama că a fost o nouă zi minunată!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena