Înot la Family Oympics



Știu că am dispărut zilele astea ”ca... în ceață” dar vă rog să mă susțineți în încercarea de a strînge fonduri pentru o tabără dedicată copiilor ce au supraviețuit cancerului. Eu mă angajez să înot distanța a 15 bazine de 50 m în 30 de minute, duminică, 19 mai 2013, la bazinul Olimpia, voi puteți să contribuiți cu o sumă între 1 leu și 15 lei/lungime de bazin înotată de mine (adică de la 15 lei în sus) sau cu o sumă fixă, stabilită de fiecare după posibilități. Detalii și formularul de susținere găsiți AICI
Încă nu știu ora exactă, promit să vă anunț, mi-ar plăcea o galerie în tribunele bazinului, duminică, nu doar pentru mine ci și pentru încurajarea micilor supraviețuitori, să vadă că ne pasă! Acolo se vor putea face și donațiile, direct, pentru cei care vreți să ocoliți transferul bancar.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena