Radu în Europa

Radu... în prima excursie peste hotare fără mine, cu clasa (traseul pe scurt: Sibiu - Praga - Dresda - Berlin - Budapesta - Sibiu). A plecat luni, se întoarce duminică. Eu... evident crizată că nu dă beep, sms, semnale luminoase/cu fum să zică dacă e bine. Îl sun cu moderație să nu-i consum creditul și pentru că oricum sînt 70% șanse să nu-mi răspundă.
Azi îl sun, era pe autocar, spre Dresda, vizitase ieri Praga, un oraș unde eu visez de mult să mă întorc. Îndrăznesc să îl întreb ce a vizitat.
Radu: biserici, biserici, ambasada României, biserici, biserici...
Să vă spun cît (nu) i se citea entuziasmul în voce? 
(sursa foto)

Comentarii

  1. Ce frumos! Noi (eu si sotul) am stat o luna la Praga si am batut toata Cehia, pana la Dresda, cu autocar, tren, rate... si multe beri:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! Super, Ioana! You're my dream team! Eu am stat doar șapte ore în Praga, între două trenuri, prin 1995 sau 1996, am "închiriat" o bătrînică și ea mi-a arătat la pas, cît a putut! De atunci tot sper să mă întorc!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena