Neomleta cu ouă

Întrucît astăzi au salivat prietenii pe fațăcarte că i-am tratat cu poze de genul și mi-au cerut rețeta iar eu m-am îndopat în nesimțire cu produsul respectiv, găsesc că n-ar fi rău să dau din casă și să vă spun și vouă ce minune minunată e asta...
Se cuvine să precizez că subsemnata a contribuit doar cu spălatul tăvii și cu fotografiatul final. A, și dacă aveți un copil la fel de mofturos ca și Arin, nu încercați să îi dați, nici măcar să guste!
 Rețeta, de la Iubilubi citire:
- 8 ouă
- bacon după gust
- sare, piper după gust
- 4 cepe verzi, tăiate mărunt
- 1 ridiche sau două, feliuțe
- cașcaval cubulețe
- 2 linguri jumate de făină
- se amestecă toate
- după ce se pune compoziția în tavă, se sparg două ouă în mijloc
- se dă la cuptor
Lîngă, a preparat un sos de roșii foarte bun, din bulion făcut de mama mea și condimente, pentru că subsemnata e anti ketchup. A se consuma cu moderație, e o bombă delicioasă și plină de colesterol!

Comentarii

  1. ioi, câtă omleta!
    nu te mai ingrijora de reţinerile metafizicului, asta e omletă de oameni mari ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena