Neliniștile mele de azi

A nu se înțelege că îmi va trece febra cumpărăturilor de la magazinul cu catalogul din care vă citez eu, sau că voi înceta să mănînc, Doamne ferește!, cerealele cu iaurtul Pilos dar...
1. mă consider nedreptățită, agresată vizual, ce vreți voi de coperta catalogului de săptămîna asta cu tanti care freacă ceva cu partea abrazivă a unui burete, să presupunem faianța și mai pare și în culmea fericirii de parcă a cîștigat la 6 din 49, mai apare și sloganul ăla cu  "grija pentru casă cere o grădină frumoasă" și, nici un purtător de sex opus prin preajmă, parcă o și văd pe tanti, la fel de zîmbitoare și de dedicată cum taie un gard viu între spălatul a două geamuri și mai cioplește o stivă de lemne între spălatul căzii și al vasului de WC... Clar, nu pentru mine!
La imaginea alăturată vreau să mă lămurească și pe mine cineva ce e ăla PU din gelul pentru lemn? Că îi zice Gel cu PU pentru lemn... și n-am înțeles ce e nici măcar cu bidonul în brațe (nu ale mele, dar e ca și cînd ar fi fost ale mele, adică l-am privit de aproape, cu două perechi de ochi și tot nimic!).
Oare au aflat că Viața lui Pi a avut succes și nominalizări la statuete și s-au gîndit că un PU acolo dă bine? Și dacă mi-a plăcut cartea ar trebui să îmi iau și din ăsta din spirit de solidaritate?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena