Bate vîntul frunza-n dungă...

La mine chiar se poate aplica acum pentru că, la fel ca de obicei, stejarul meu are încă frunzele uscate de anul trecut. Cred că vîntul devine o marcă înregistrată a Sibiului, suflă incredibil de tare în ultimii ani. Mie mi-a răsturnat doar containerul de gunoi, n-am inspectat încă toată curtea dar bazinului Olimpia i-a zburat un sfert de acoperiș ieri. 
În aceste condiții, mă gîndesc cît se poate de serios să îmi construiesc o centrală eoliană pe casă/în curte, cred că dau curent la tot satul! Prietenii spun că s-ar putea să îmi zboare cu totul și centrala eoliană! Sînt extrem de încurcată de această ipoteză, mi se duce naibii planul de afaceri! (sursa foto)

Comentarii

  1. chiar pentru curent nu merita s-o faci, adica nu pentru tot satul, dar macar o moara de adus apa tot ai putea sa faci :D

    http://www.youtube.com/watch?v=kDLzAZhFEVY

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena