ArtBoutique Sibiu - decembrie 2012

Deși am vizitat și ieri tîrgul și astăzi mai devreme, doar acum am reușit să creez colajul de imagini și să vă spun două cuvinte despre a 12-a ediție ArtBoutique Sibiu. În primul rînd că dacă n-ați ajuns încă ar trebui să vă faceți timp pentru asta mîine, este deschis între orele 11:00 și 20:00. Sigur veți pleca cu ceva frumos de acolo, fie acest lucru doar imaginea atîtor lucruri meșterite cu drag și cu pasiune de către participanții la tîrg. În colajul de fotografii vedeți cîteva dintre recomandările mele: globuri, decorațiuni și accesorii de la Bicicletele Cochete, săpunurile Just Pure și bineînțeles cele Luthelo, bijuteriile Monikăi - alias Beejooz și accesoriile și decorațiunile patchwork Arta Improbabilă. Ce vedeți în fotografia a doua din stînga jos, o minunăție în tehnica patchwork nu este de vînzare dar au multe alte lucruri acolo. Eu am fost pur și simplu uimită de măiestria și răbdarea cu care a fost realizată.
Și, ca să îmi fac și mie puțină reclamă, Anda și Ioana, cu ale lor Biciclete Cochete, au primit la standul lor și o parte dintre steluțele Twinkie. Le găsiți acolo!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena