Spread Your Love

Cred că sînt cinci ani de zile de cînd am aflat despre Alina Livia Lazăr, Li, cum avea atunci pseudonimul, cum îi spun și acum, că am rămas cu amintirea asta. Îi citeam versurile pe site-ul pe care mai publicam din cînd în cînd. Și pentru că îmi plăceau foarte mult am căutat-o și în afara site-ului, pe mess, pe blog-ul pe care scrie și mai ales postează fotografii de cînd s-a mutat în Anglia, sau pe profilul ei de pe facebook.
În urmă cu ceva vreme, am aflat despre unul dintre proiectele sale, îi atașez mai jos descrierea:

Hi, everyone. Thanks for following this blog and my visual experiments. Thought about bringing my work closer to you, so I’m giving away LOVELY POSTCARDS FOR FREE. Just send me a message with your address, then I will send you a postcard (or more:P) and would want for you to take a picture of yourself, holding it, sending it further, placing it on a shelf, writing on it, throwing it to the bin etc. or just the postcard near other precious objects in your surroundings if you’re too camera shy:) Be as creative as you want. If it works, it might be a nice project through which we can see how the limits of digital are melted away, and how people can be brought closer through photography. I’m doing it because I love you. (++ And because I’m in a shameless self promotion phase.


Mi s-a părut foarte interesant, am vrut să fac parte din asta așa că i-am cerut să îmi trimită și mie vederi. Le așteptam cuminte, într-un fel, parcă renunțasem la speranța că vor mai ajunge, bodogăneam din plin Poșta Română iar Li îmi spusese că mi le va trimite din nou. Acum sînt într-o situație mai delicată, pentru că astăzi am găsit plicul cu vederile de la ea, pe noptiera din holul meu, sub niște suluri de hîrtie, nu știu de cînd este acolo, data poștei Sibiu este 5 octombrie :((. Ăsta este unul dintre  "avantajele" de a mai avea o mamă care trece și își bagă nasul sau doi copii care mai ridică poșta, dar nu zic nimic despre asta. Habar nu aveam că venise plicul.
Cu scuzele de rigoare pentru toată încurcătura asta, cum l-am primit, am scos vederile făcute de Li, l-am luat pe Pixie și am ieșit să le fotografiez afară, așa cum m-am priceput și mi-a venit pe moment. Am primit cinci dar am fotografiat doar trei dintre ele. Rezultatul îl vedeți mai jos:








Acum aștept noi instrucțiuni, poate ar fi interesant să le trimit și eu mai departe.

Comentarii

  1. Mulțumesc, Cristina. Generoasă și caldă, ca întotdeauna. Thank you for spreading the love!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu îți mulțumesc pentru vederile frumoase! Și pentru proiectele tale la care mai trag și eu cu ochiul! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce tare faza!! Mare coincidenta, pe bune! Zilele trecute, mi-a trecut asa prin cap vremea in care scriam pe agonia si fix de Li mi-am adus aminte. Ma intrebam ce-o mai fi facand...chiar mi-am spus ca o s-o caut pe google, dar am uitat... Si uite peste ce postare dau..aici..unde tot din intamplare am ajuns si am ramas sa mai rasfoiesc. :)
    Ce-mi plac de mor coincidentele astea!! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Am mai scris și eu despre coincidențe! Îmi plac! Bine te-ai întîmplat pe aici!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena