Am media FB cu Bravo!

La masa de prînz, piure cu șnițel din piept de pui:
Arin: Îți dau FB cu Bravo pentru piure, că așa-mi făcea la cantină, adică la restaurant!
La cină, mămăligă cu brînză și smîntînă:
Arin: Mama, știi că ți-am dat FB cu Bravo pentru piure, pentru șnițel îți dau doar FB, că, știi tu, nu era scos atunci din tigaie (normal, că Radu pleacă de acasă cu vreun sfert de oră înainte să ajungă Arin, le-am făcut să poată mînca și el)! Și, îți dau FB cu Bravo și pentru mămăligă. Îți iese media FB cu Bravo!
................................ 
Fericire maximă. Radu încă nu ajunsese la cină, se schimba pe sus, dialogul continuă:
Arin: Mama, așa-i că bucătarii trebuie să guste absolut orice gătesc?
Eu: Cred că da, Arin! 
Arin: Știam eu! Uite, Radu vrea să se facă bucătar dar nu vrea să guste mîncarea, nu cred că se poate!
Eu: Dar, mai sînt și excepții, eu nu gust tot ce gătesc!
Arin: Mama, tu ești... bucătăreasă! Sesizezi diferența?!

Oare doar mie mi se pare că deși am media FB cu Bravo, sînt pe treapta de jos a lanțului trofic culinar?

Comentarii

  1. ha ha haaa ! ce sa mai zic, super amuzanti copiii astia!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tare esti! Eu nu am niciun calificativ pana acum, desi imi petrec o mare parte din viata in bucatarie. Si fac si prajituri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lilișor, da, le mai scriu perlele pe aici de frică să nu le uit. :)
    Ioana, stai puțin să se obișnuiască Ana cu calificativele, după aceea cred că va începe și ea să le acorde! Nu știu de ce, cum ai pomenit cuvîntul magic prăjituri, mi s-a făcut un gol în stomac! :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena