Memories are made of this

Vă povesteam la un moment dat aici cum am ajuns să adopt numele de Orin atunci cînd zic eu că mă manifest oarecum artistic. Și blogul se încadrează în categoria asta pentru că scrisul nu este neapărat dare de seamă, pentru că mai strecor niște floricele și pitici.
Între timp am găsit și un "artefact", adică o planșă din vremea liceului, dovadă că mă alesese deja numele ăsta în vis și semnam cu el crochiurile. Planșa pe care v-o arăt aici a fost expusă pe holul liceului, cred că în clasa a X-a sau în a XI-a, trebuie să îi recunosc meritul pentru decupatul și lipitul desenelor pe carton, întăritul anumitor linii și scrisul decorativ cu numele meu de atunci, fostului meu profesor de desen de la Clubul Elevilor, graficianul Gheorghe Pârcălăboiu
Cartonul rulat și turtit l-am găsit în pod, l-am coborît de acolo și cum, necum a ajuns în camera lui Arin. Azi a coborît cu el în mînă la un moment dat, îl pusesem să își facă curățenie în cameră și vroia să îl pună în sacul cu hîrtia de reciclat. Asta m-a motivat suficient cît să merg în atelier, să improvizez o ramă mare din șipci de lemn, să îi pun agățători și să îl fixez de ea cu pioneze. De acum, va fi pe perete, aducere aminte.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena