Trecut-au anii...

Se făcea că am început să îmi pun în ordine toate cele de prin cameră. Printre altele, am dat de fotografia înrămată a bakuganilor pe cînd erau mai mici și în varianta pokemonmeetingjamesbond. Cînd a văzut Arin obiectul respectiv l-a apucat dragul și m-a rugat să i-o dau să se uite. Am gîndit "narcisist ca mă-sa" și i-am dat-o. Tabloul doi: eu învîrtind în budinca de caramel, Arin și Radu în bucătărie, Arin tot cu poza în mînă. La care oftează și spune: "Ooofff, ce n-aș da să mai fiu iar copil... ce n-aș da să nu fi trecut anii...!!!" OMGF, OMGF, cît pe ce să le botez budinca cu ceva fluide, că mă pufnea rîsul dar am zis să fiu tare, să nu-i stric nostalgiile copilului! Oare ar trebui să iau și eu o poză în mînă? Să mă plimb cu ea prin casă să mă căinez?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Anotimpurile și igiena

Guest post: Ferma animalelor 2