Life in a Day - Caravana TIFF

A trecut aproape un an de cînd am văzut prima dată filmul ăsta (sursa foto), la cinemateca TIFF, la librăria Humanitas, v-am povestit aici mai multe despre el, mi s-a părut extrem de interesant și bine realizat. N-aș vrea să reiau ce am scris acolo, vreau doar să vă recomand să mergeți să îl vedeți astăzi. Va rula în Piața Mică, primul dintr-o serie de trei proiecții (20 - 22 august), de la orele 21:45. Intrarea va fi liberă.
Am copiat de pe pagina de Facebook a Caravanei TIFF, programul detaliat:
 - Luni, 20 august: „O zi din viață” lungmetraj din 88.000 de clipuri pe Youtube aduse la o formă artistică de regizorul Kevin Macdonald;
- Marți, 21 august: "Gianni și femeile" o comedie italiană cu Kitty Cepraga într-un rol extrem de provocator;
- Miercuri, 22 august: "Tilt" filmul pe care Bulgaria l-a înscris la Premiile Oscar 2012, secțiunea cel mai bun film străin.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena