Terapie prin shopping

Nu e inspirat să fiu lăsată de capul meu într-un magazin cu ditamai sectorul destinat grădinăritului, aşa cum este OBI! A se nota că am mers acolo luni să caut cu totul altceva, aka profile din polistiren pentru tavan, plus să duc o hotă veche şi un monitor din ăla cît China, că am văzut că ei colectează spre a fi reciclate. Rezolv eu cu astea, Arin super mîndru că a dus el căruciorul cu electrocasnice nu ştiu unde în spate, împreună cu tanti super drăguţă de la info-desk. Mă pregăteam să plec cînd... Evrika! Mi-am adus aminte că îmi trebuie hîrleţ sau cazma sau ce-o fi de săpat cu ea şi mă duc la grădinărit.
Uuuaaaiii... cînd am văzut eu toate standurile alea pline de seminţe şi de boabe şi de bulbi... mi-au făcut ochii ca flipperele!!! Aşa că... am luat şi dintr-alea, şi dintr-alea, şi floricele, şi dovlecei, şi fasole pitică, şi verdeţuri, şi roşii, deşi n-am mai reuşit să am roşii cumsecade de ani de zile, că mi se mănează în seră, nu ştiu cînd şi cu ce să le stropesc. Am luat iniţial unele pe care scrie în alte limbi dar apoi am găsit şi soiul Buzău 22 şi am zis că e musai să iau şi dintr-ăla! Am luat şi cazma... fără coadă, că părea mai sănătoasă decît alea cu coadă, acum am problema cu găsit/pus coadă nouă dar zise CC că mă ajută aşa că, vedem cum se rezolvă!
Încă nu le-am semănat, am început prin a organiza sera. Semănasem deja pe bucăţica de pămînt dezţelenită nişte salată creaţă şi busuioc şi am pus nişte căţei de usturoi, despre care am aflat ulterior de la tanti din piaţă că nu e buni... că e chinezeşti şi ăia nu se fac usturoi verde neam! Na, dacă ăia nu se fac, am luat alte căpăţîni de usturoi şi arpagic pentru ceapă verde şi roşie şiii... am încercat să mă sinucid cu geamurile serei dar, am supravieţuit pe motive de îngeraşi păzitori. Că m-am trezit eu în combinaţia scaun cu trei picioare stabile, geam în braţe, topor în mînă, că ce mă gîndisem eu pe scaun fiind şi cu geamul care se încăpăţîna să nu intre între profilele metalice? Ia să iau ce găsesc la nivelul mîinii, adică un topor, să dau în el! Să vă mai spun că era să cad de două ori cu scaun, geam, topor? Că am tras de un geam de pe seră şi am făcut ploaia de stele, aka cioburi adunate pe el în luni de zile? Şi de astea am scăpat, le voi aduna la o dată ulterioară că am zis să nu-mi forţez norocul. Şi la astea zise CC că mă ajută... scriu aici, să nu uite!
Ca să nu mă mai lungesc prea mult, azi am intrat la DM, să îmi iau vopsea de păr şi am plecat cu aia... plus: două pachete şerveţele decorative, că n-am putut rezista, 10 pachete şerveţele-batistă, că aşa se vindeau, hîrtie igienică umedă, lumînări... Houston, we have a problem!!! Ori mă simt plină de muci, ori nu-mi dau seama că sînt deprimată şi mă tratez cu lucruşoare...

Comentarii

  1. hehe, macar o terapie prin culoare tot ai tras(la servetele lipseste verdele, ca aveai si simetrie)
    nu esti singura, eu, care n-am gradina personala, fac acelasi lucru, dar trimit pliculetele parintilor proprietari, mai si ajut uneori, dar mai mult ma gandesc la minunatiile care ar trebui sa iasa din ele. si apoi, in perioada de recoltare, ma gasesc tot dus cu raliurile pe coclauri si-mi cumpar de prin piata. o fi o strategie de marketing a astora cu semintele, un mesaj subliminal de intors la glie care le reuseste, uita-te la noi :D


    PPPPS: poate aflu ca hartia igienica sau vopseaua de par e verde si ti-e restabilita simetria

    RăspundețiȘtergere
  2. Miju... m-ai prins! Atît cutia de la vopsea cît şi cea de la hîrtia igienică umedă sînt VERZI! :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena