Mă întreb...

Cam cum gîndește Metafizicul sau dacă le gîndește și nu îi vin toate așa spontan? V-am mai arătat din creațiile sale originale de la cercul de ceramică. Anul ăsta se pare că are libertate și mai mare fiind la "avansați". Ce se vede în stînga cică e Băsescu, cu un singur ochi, de ciclop, mama!
Habar n-am de la care dintre colegii de școală a copiat atitudinea "îl urăsc pe Băsescu" dar am încercat să îi explic că: 1. n-ar trebui să urăști pe nimeni, Arin! Ura e un sentiment complex, pe care nu ar trebui să îl ai, mai ales la vîrsta ta! 2. nu înțeleg de ce vorbești așa despre lucruri/persoane despre care nu știi nimic!LinkCealaltă arătare cică e "prietenul lui cel mai bun". S-o fi împrietenit cu Predator și eu nu știu? Oare ar trebui să mă caut și eu pentru că îmi plac figurinele lui bizare?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena