A doua oară TiPtiL...

Sînt mîndră de mine că am reuşit să îmi respect toată agenda zilei de ieri. Şi mă bucur tare mult că am ajuns să îi ascult a doua oară live pe cei de la trupa TiPtiL (prima oară, aici). Îmi plac, sînt energici, sînt altfel, te bucuri alături de ei cînd cîntă. Mi-a fost drag să o văd pe Raluca Staicu cîntînd cu mîna pe burtica ei de gravidă în luna a opta. Am avut şi ceva emoţii, că ea dansa ca şi cînd bebe mic n-ar fi fost acolo şi cîteodată cred că protesta şi îi mai dădea cîte un cot: Hey, Mami, cool it! :)
Sună bine şi în noua formulă, cu Andra Covaleov solist alături de Raluca. Fetele au avut şi asistenţă din public, un tînăr care a încercat toate formulele posibile: iahuuu, iahiii, maiiahii nu, simpatic pînă la urmă! S-a nimerit că la una dintre piese am primit microfon la purtător pentru a cînta refrenul alături de tînărul despre care vă vorbeam. Şi CC zice că arătam de parcă nu vroiam să îl mai dau înapoi şi că trebuia să îl fi returnat mai devreme. Eu ce pot să spun, probabil pentru că era joi (seara noastră de karaoke) şi pentru că ştiam versurile şi îmi plăceau, am lălăit mai mult decît ar fi trebuit pe piesa Spune-mi.
Mă gîndesc că va trece o vreme pînă să îi pot auzi din nou, Raluca Staicu va lua o pauză de bebeluş. Îi ţin pumnii să fie totul bine!
Părerea lui Honey (că am tîrît-o şi pe ea) aici. De ascultat piesele vă recomand să intraţi aici. Şi un scurt clip de aseară, mi-e ciudă că doar astăzi am reuşit să îi golesc cardul lui Pixie, aseară nu aveam spaţiu de mai mult.
Later Edit: Am uitat să vă spun cît îmi place că, în afara a două excepţii, TiPtiL nu cîntă cover-uri şi au piesele lor cu un stil inconfundabil.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena