De ce e bine să ai copii - AntiTechnicus

... pentru că, oricînd, oriunde, te boți baza pe ei să strice temeinic orice tip de dispozitiv electronic.
De exemplu, Radu, altfel numit Micul Matematician, este faimos pentru episodul "dezactivatului camerelor" video de la cabinetul lui Doru. Îl rugasem acum ceva vreme să mi-l găzduiască vreo oră și ceva la cabinet, metafizicul era la Honey la hotel, rezolvasem problema baby-sittingului. Și Doru și-a rezolvat în felul acesta orice posibilă problemă cu sistemul video, Radu i-a spus că l-a dezactivat, Doru nu bănuia dacă și mai ales nu bănuia cum... inginerul IT responsabil de sistem s-a chinuit și el două zile să îl repună în funcțiune.
După acest intro, ce am avut în program azi? În dotarea personală există de prin 2008 un dispozitiv pentru online-banking, ceva asemănător cu cel din imagine (sursa foto). El, dispozitivul, și-a făcut datoria vreun an de zile, timp în care m-am bucurat de avantajele plății facturilor prin internet. După care... a dispărut subit și greu revocabil vreun an jumate, îmi închipuiam că e de mult bucăți-bucățele.
Daaar... a reapărut, ca să vezi, nu mai știu unde l-am găsit, cred că într-o cutie în baia copiilor. După euforia inițială... dezamăgire totală, nu mai puteam să introduc pin-ul, avea tot soiul de numere pe ecran, azi am aflat că era blocat pin-ul, după mai multe încercări ratate. După ce l-am regăsit, mie mi-a mai luat un an ca să ajung cu el la banca de la care l-am luat și anume, pînă ceva mai devreme.
După ce i-am spus domnișoarei/doamnei pe care am găsit-o liberă, oful meu, aceasta a luat dispozitivul, mi-a zis... aaa, păi ați blocat pin-ul, eu mîlc, am zis ok, n-am dat vina pe Radu, iar ea a plecat să caute responsabilul cu service-ul. Între timp, am scos niște bani de la bancomat, o vedeam din cînd în cînd cum se mai deplasează pe la diverse birouri, am zis să îmi sun o prietenă, angajată a băncii, știam că are biroul la etaj, să văd dacă are 5 minute de pierdut cu mine.
Vine Lulu, ne hlizim noi pe acolo, mă întreabă ce problemă am, îi zic de ăla, mă întreabă cum am reușit, eu îi spun că nu eu, aparținătorul! Tanti la care apelasem îmi spune că responsabilul tehnic s-a dat bătut, nu se mai poate repara, mă întreabă ce i-am făcut... Lulu mă întreabă și ea dacă cred că era Radu în stare de asta... eu îi spun că după dezactivatul camerelor, dispozitivul ăla mic era floare la ureche, că habar n-am ce i-a făcut!
În concluzie, nu mă mai calific la înlocuit dispozitivul gratis, mi se va reține garanția depusă, dacă vreau altul, trebuie să achit din nou garanția (vreo 15 - 16 euro) plus hîrțogăraie de completat. Pentru că eram în criză de timp, și deja stătusem mai mult decît planificasem, am amînat episodul ăsta pentru o dată ulterioară incertă, mă bazez acum pe Lulu să mă bată la cap, i-am lăsat dispozitivul moștenire dar, data viitoare cînd merg se va ocupa ea în prealabil să fie toate hîrtiile gata cînd merg. Love her for that! Asta e din episodul De ce e bine să ai prieteni!

Comentarii

  1. fată, da' la ce mama naibii de bancă ai ajuns de te pune să depui garanție pentru un amărât de token? io în locul tău le dădeam o ...,pardon, un eject și le ziceam că poa' să mă uite

    RăspundețiȘtergere
  2. Sînt la banca lu' nenea jucătorul de tenis... și uite așa o să "marchez" și a doua garanție!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena