Bici-Snow

Sînt sigură că mulţi dintre voi aţi profitat de ziua frumoasă de astăzi pentru a ieşi din casă, căldura şi razele soarelui se cereau neapărat savurate din afara pereţilor. Pentru mine, a fost prima tură de bicicletă de anul ăsta. Simţeam că nu mai am stare dacă nu ies cu Cora. Noroc cu Virgil, că vroia să iasă şi el cu bicicleta, singură nu m-aş fi aventurat pînă la grădina zoologică, sînt nişte cîini pe marginea pistei, în general cîinii din oraş mi s-au părut mai agitaţi/violenţi zilele acestea. După cum m-am aşteptat, cîinii de pe Aleea Călăreţilor ne-au mîrîit/lătrat, am mers pe lîngă biciclete în zona aia.
Alte impresii, pe scurt:
- am ajuns cu tot spatele în picăţele de la apa ridicată de la roţi
- pista de biciclete este acoperită cu zăpadă, încă este o aventură să te dai pe acolo
- nu îmi place combinaţia zăpadă udă, gheaţă, etc. sub roţi, o iau în toate direcţiile
- lacul de la zoo era îngheţat, am mers în picioare puţin pe el, n-am avut curajul să repet experienţa de anul trecut, să merg cu bicicleta pe gheaţă, pentru că nu am avut antemergători şi pentru că era un strat de zăpadă deasupra aşa că era mai dificil de apreciat siguranţa
- am avut parte de o şedinţă foto tare faină, cocoţată pe crengi, fireşte
- am făcut primul îngeraş în zăpadă de iarna asta, pe cîmpul din capătul străzii Rahova, am mers să vedem munţii, se vedeau atît de frumos şi aproape de pe Mihai Viteazu, cînd am ajuns pe cîmp, am remarcat cu Virgil că: "cineva a mutat munţii mai departe"! Din păcate, am remarcat şi strălucirea PET-urilor ieşind din zăpadă...
- cheesecake-ul cu vişine, de la Redal Cafe şi statul în vitrina de acolo în bătaia razelor soarelui sînt nişte alegeri tare bune după biciclit.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena