Visul meu, Trusa de Scule!

V-am mai dat ceva indicii pe aici despre cum îi este suficient mamei mele ca un lucru să aibă atașată o promoție, un cadou, ceva, oricît de inutil, pentru ca ea să îl cumpere, respectiv să îl comande prin poștă. Dacă lucrurile primite cadou de la Yves Rocher sînt folositoare, au o calitate acceptabilă, îmi plac, cei de la Reader's Digest, deși fac enciclopedii drăguțe, și de la încă unii cu plante de grădină, o cam dau de pereți cu produsele atașate. Am uitat să spun că, de cele mai multe ori, ce primește îmi face mie "cado". Așa am o rață de plastic hidoasă, de pus în grădină, nu mai știu dacă măcăne, stropește sau ce face ea ca rață de grădină, că n-am avut entuziasmul să încerc. Mai am un termos care nu e etanș, cu care am botezat cu cafea cu lapte toată mașina pe drumul spre Grecia, o rolă de tăiat pizza care nu taie nimic, nu doar pizza, etc.
Zilele astea o anunț pe mama că are o înștiintare de la Reader's Digest că a primit un colet:
Eu: Ai primit iar nușce.
Mama: Ce greutate are?
Eu: Aici scrie 0,72 kg, 720 de grame.
Mama: Aaa... e ultimul roman. Îl iau ăsta și apoi vin sculele!
Eu: Care scuuuleee?
Mama: Trusa de scule. PENTRU TINE!
Eu: Ce te face să crezi că mi-aș dori o trusă de scule?
Mama: Mi-a zis Radu!
...................................
Ce mai pot face acum, ce știu eu ce idei are și copilul în cap, iar maică-mii nu îi trebuie motive întemeiate oricum! Voi aștepta cu răbdare șurubelnița de scobit în nas, patentul de bătut cuie sau, trimisul Domnului pe pămînt, cleștele! Dacă primesc un clește de calitate, retrag blasfemiile de mai sus! Clește de scos, nu de tăiat cuie, că din alea am două!!!

Comentarii

  1. dar ai dat vreodata bani pe cel mai inutil lucru? eu da. pe desfacatorul de dopuri si capace. inca incerc sa inteleg pentru ce tip de dopuri si capace poate fi folosit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am dat bani, e drept! Acum stau și cuget cum poate arăta un desfăcător de dopuri și capace... Te rog eu frumos să nu i-l arăți maică-mii! :))

      Ștergere
  2. daca iti aduce capsuni de aia cataratori, m-as documenta si eu cu ei...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena