De ce nu e bine să guști ingredientele

Probabil că și la alte feluri de mîncare există riscuri deși n-am poftit la gustat carne sau cartofi cruzi, bine, morcovii pentru supă sînt tentanți, acolo mai curăț unul-doi pentru mine și Radu. Daaar... cînd vine vorba despre tartă (mai sus înainte și după gelatină) ar fi oareșce probleme. Ignorînd amestecul de citrice și cafea cu lapte, că na, mai rămîn după ornat... dacă te pun păcatele să gîndești că ar da bine și vișinele din vișinată deja dă cu virgulă... Pentru că, atunci cînd sînt golite din sticlă nu poți să calculezi exact cîte îți trebuie și... o dată ce sînt în cană, sînt și cu vișinata auxiliară și ce să faci cu ea, că e păcat să o pui înapoi în sticlă... o bei, nu?! Și uite așa apar riscurile majore... că vișinata creație proprie, în ciuda părerii lui GG și a mamei mele că ar fi un siropel, nu e! Mai ales cînd o bei dintr-o dată să eliberezi cana și să strîngi de pe masă. A se nota faptul că este complet contraindicat să mergi ușor amețită să prepari gelatina pentru tartă... se poate lăsa cu camera de gazare... respectiv cu ce am făcut eu azi... că am dat focul la minim să amestec în gelatină și am făcut inhalații de metan... că flacăra s-a stins și a trecut ceva pînă să realizez că ceva e putred în Danemarca și gelatina aia durează prea mult să se îngroașe... am supraviețuit să mă laud cu trăznăile mele!
Morala fabulei: bucătăria este un loc periculos!

Comentarii

  1. da-o naibii Cristi de bucatarie, real women are best in the sleeping room...ha ha ha...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic ca bucataria e de vina! Sa fugim cat mai e timp! Dar adu si niste visine si niste visinata! Dau si eu de-a lu' tata... nu de alta, dar sa aflam daca a ta e siropel sau nu :) Promit ca nu facem gelatina!

    RăspundețiȘtergere
  3. ar fi interesanta o sesiune comuna de gatit cu vin, se desface butelia, se pune paharul regulamentar in [] si restul degustat incet, incet...
    astea cu riscul pierderii interesului pentru produsul final

    (*din proprie experienta prima degustare a produsului final e fada in cazul destrabalarilor cu ingrediente, deoarece papilele gustative sunt inca impresionate de ingredientele brute, nediluate in intreg)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Draga mea, știam eu o vorbă apropos de calitățile unei real woman, dar ți-o spun în particular... :)
    @ Călin... și vișina este periculoasă, unde mai pui că te poți îneca cu sîmburii, nu?!
    @ Monika, sună ca un plan bun, ar trebui să încercăm!
    @ Miju, dacă zici tu, gătim și cu vin, eventual ceva demisec? Așa, ca pentru doamne?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena