Lucruri care mă doare...

1. Eu și centrala mea nu ne înțelegem deloc. Underwater NOT love!!! Altfel nu înțeleg de ce îmi sabotează majoritatea puținelor dăți în care aș vrea și eu o baie fierbinte în locul obișnuitelor dușuri. Miercuri, pregătiri de karaoke în Oldies,... ar fi mers o baie relaxantă! Merg, dau drumul la apă... călduță, o las să mai curgă... nimic! Ok, încercăm mai tîrziu! Mai tîrziu, aceleași gesturi... aha, parcă e fierbinte, gata asta e! îi pun dopul, revin după ce s-a strîns apa, n-o mai încerc și intru direct... Aaaaa... cred că puteam da la copcă în apa aia! Renunț la baie, fac un duș... și ăla chinuit, cu apă călduță, m-am încăpățînat să stau cam mult sub el în speranța că va veni și apă fierbinte, țeapă! Singurul rezultat a fost mini-iazul din baie că de... nu am perdea la duș pe motive de design iar sifonul de pardoseală a fost compromis de către cei care au pus gresia. Noroc cu lălăiala de după, mi-a mai trecut frustrarea, acum îmi dau seama că la asta a contribuit și ceva din binecuvîntările și zen-ul Alexandrei!
2. Am călcat ieri pe mufa cablului de descărcat pozele al lui Pixie!!! Și nu mai funcționează! Și doooaaareee!!! Cel puțin pînă găsesc unul nou de cumpărat! Recunosc, mi-am meritat-o! Îl luasem pe Pixie să fac poze sosului cu cîrnați și pastelor gătite ieri seară (că de, plecasem la cumpărături fără portmoneu după mine, așa că două zile a trebuit să mă descurc să mănînc ce aveam prin frigider), în încercarea de a-i face poftă și boicota puțin postul lui Honey! Și cînd m-am întors în cameră, am călcat pe cablu... ooofff! Chestie cu atît mai frustrantă cu cît ieri am avut o super ședință foto în Pardon Cafe, cu Doru și Honey, am testat opțiunile de culoare sepia și cian, ne-am prostit exemplar și eu nu pot descărca pozele și stresa cu ele publicul de pe fațăcarte! Va trebui să mai mergem acolo, intuiția mea a fost bună legată de cafeneaua respectivă, e super atmosfera și decorul! Cînd am cablu, vă mai arăt ce și cum!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena