Despre păsărele și alți demoni

M-am gîndit să vă povestesc și vouă ce m-a impresionat/uimit/bucurat în ultimele zile. Nu vă spun chiar totul, am prostul obicei să mă las mișcată de prea multe lucruri, majoritatea probabil inofensive pentru alții.
Spre exemplu, azi-noapte, după ce am vizitat din nou Cutia, și am aterizat în plină aniversare Vintage, am plecat frumușel cu taxi-ul. N-am sesizat lipsa fundalului sonor decît atunci cînd șoferul m-a întrebat ce muzică prefer. I-am spus că orice, mai puțin manele sau populară. Omul a insistat să afle, i-am detaliat că poate fi clasică, rock, disco, house. Cred că a stat puțin pe gînduri, moment în care eu am remarcat jucăria de pe bord, un mini-laptop, a butonat ceva și tadaaa... muzică instrumentală super mișto. Și cu video-clipul aferent! După piesa asta am mai avut ceva de genul baladă rock... a picat foarte bine pentru liniștirea urechilor mele afectate de volumul boxelor din pub. Impresionant! Cred că era de la firma Pronto.
Astăzi era ultima zi de Art Boutique și am convins-o pe Honey să dăm o tură rapidă pe acolo. Speram să găsesc din nou săpunurile Luthelo. Inițial nu le-am văzut, eram ușor dezamăgită și am verbalizat asta unor cunoștințe. Tanti de la standul unde erau ele a prins din zbor plîngerea mea și m-a condus la locul unde erau de fapt săpunurile, acoperite cu o pînză pentru că încă nu venise tanti producător la stand. Slavă Domnului, o altă tanti expozant știa cum să dea de ea, am aflat prețul produselor și am plecat acasă cu două dintre ele, unul e secret pentru că îl voi face cadou, cel de-al doilea se numește... Păsărica Fericită, la ediția precedentă primisem o mostră gratuită, mi-a plăcut, este un săpun pentru igiena intimă, voi încerca să nu roșesc prea tare gîndindu-mă la comentariile voastre! :)
Nu puteam scrie astăzi fără să pomenesc și fără să vă arăt minunea de nori și de cer, i-am admirat atît de pe bicicletă cît și la pas, bîntuind cu Honey după bruschete și cafea. Timp în care Cora mă aștepta cumințică și singură legată de rastel. Un pic friguț pentru o expediție pe bicicletă, în principal datorită vîntului rece, altfel, ziua a fost superbă!
Și un offtopic: LMA Mr. Lawyer!

Comentarii

  1. Biata Luthelo nu se treezise dupa ce a dansat toata noaptea pe Sukar Collective. Nu ii puteam rata pe Rolf si Vasile, cunostinte vechi :P

    Orin, uite nr meu de telefon( 0721 888 704) si ne auzim sau ne vedem la noua editie din martie(2-4)

    Pasarica fericita si cateodata zapacita :P se bucura ca ai achizitionat-o

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt mare fun luna, mai ales ca sunt dominata de domnia ei. Cum pot prelua widgetul cu luna?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu e nici o problemă, au fost acolo celelalte doamne drăguțe și dispuse să mă ajute.
    Sigur ne vedem la următoarea ediție! ;)
    Vezi dacă dai click pe chenarul cu luna te trimite pe site și acolo ai add to website și urmezi pașii pe care ți-i indică.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena