Cum slăbesc ghiboluții

Locul de desfășurare a acțiunii - bazin (Nepun și Olimpia)
Metoda nr. 1: Țopăitul de pe un picior pe altul. În timp ce se efectuează aceasă manevră mai există exercițiul ajutător al lovitului abdomenului cu pumnii (varianta asta am văzut-o la un nene la Neptun, m-a pufnit rîsul sub apă).
Metoda nr. 2: Așezatul grațios al posteriorului pe elementul despărțitor al culoarelor și urmărit prietenul din dotare cum țopăie de pe un picior pe altul. Enervat la culme participantul la trafic de pe culoarul vecin pe motiv de lăsat element despărțitor de unde rezultă loviri repetate ale degetelor de la picioare și blagoslovit de toți sfinții! A se înțelege că participantul la trafic eram eu și pentru că trebuia să țin regulamentar dreapta să avem loc în timp ce înotam, mi-am lovit degetele de cîteva ori de îmi venea să mă pun în fund să plîng!
Metoda nr. 3: Atunci cînd epuizarea de la atîta stat își spune cuvîntul... se merge încolonat la saună unde se povestește cu oarecare vinovăție despre pizza de după!
Metoda nr. 4: Cînd presiunea celor 8 ghiboluți pe același culoar devine prea mare, se înoată agale o lungime de bazin!
Circumstanțe atenuante: poate ghiboluții nu aveau în program să slăbească/poate nu știau să înoate/poate se relaxau pur și simplu în mai multă apă decît cada proprietate personală.
Morala personală: a se evita din toate puterile frecventatul bazinului Olimpia în timpul săptămînii! Cu riscul de a fi nevoită să mergi sîmbăta mai devreme de ora cu care erai obișnuită, că de, sîmbăta asta au program redus!

Comentarii

  1. ghibolutii s-ar putea simti jigniti, un ghibolut adevarat n-are nevoie de topaiala, el pluteste lejer, ori se scufunda linistit.
    astia-s fake ghibolut, with extra mayonnaise :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) nu pot decat sa simpatizez cu...honey, bineinteles! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Miju, pusă așa problema îmi pare rău că am denaturat situația adevăraților ghiboluți.
    @ Honey, pînă și eu simpatizez cu mine... :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena