Vreau să știu: cît înseamnă 50 g?

De ce am eu dilema asta existențială: pentru că am cumpărat chimicalele din plicul de mai sus (produsul pe care îl folosesc de obicei, știu, nesănătos, dar așa bun iese orezul cu el!) Și scria că primești 300 g la preț de 250 g. Ok, pînă aici toate bune și frumoase. Atîta că am vărsat conținutul plicului în cutia mea pre-existentă (goală) de la același produs, cutie care avea capacitatea declarată de 250 g. În care cele 300 g au încăput perfect, după cum se poate vedea! Acum mă întreb: ori cutia trebuia să fie trei sferturi plină pentru cele 250 g, ori cele 300 erau doar pe ambalaj...

Comentarii

  1. Poate ca cele 50 de grame le primesti on line, dupa ce completezi un chestionar de 2 ore :))
    Dl. Voicu

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant... mai mult ca sigur cele 300 g au fost doar pe ambalaj. Aseară mi-am luat o budincă pe care scria mare "+25%" şi, când am ajuns acasă şi am comparat budinca abia cumpărată cu una pe care o aveam deja în frigider am remarcat că nu era niciun 25% în plus, erau identice. Bine, eu mi-am luat budinca pentru că îmi place şi nu pentru câteva grame în plus, dar, în general, reclamele de genul sunt puse pentru a atrage clienţii. Că zici "ia uite, bă, mai mult la acelaşi preţ!" când, de fapt, este în general acelaşi produs cu un ambalaj puţin cosmetizat. La fel sunt şi promoţiile cu 2 la preţ de 1, mama a luat două borcane de bulion la ofertă (pentru că era bulionul pe care îl folosea de obicei şi era de calitate) iar când a deschis borcanul a găsit o fleaşcă scârboasă, mai mult un suc de roşii dezgustător şi foarte moale decât un bulion.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Dl. Voicu... la asta nu m-am gîndit! :)
    @Pumpkin Pie: e posibil să fie ceva de genul, n-am realizat pînă acum, mi s-a părut ciudat doar cînd am turnat conținutul în cutiuța aia, că mă așteptam să nu încapă sau să ajungă pînă sus.
    @ Băgă: Știu că n-ar trebui, dar mi-e lene cînd fac orezul să caut legumele care ar trebui să îi dea gustul ăla bun de monoglutamat... :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena