Printre umbre

Unul dintre blogurile mele preferate în materie de design interior este Design Sponge, îl găsiți în blogroll. Găsesc reconfortant să văd că sînt alți oameni care gîndesc la fel ca mine în domeniul ăsta. Și mă bucur cînd unii dintre ei au și aceleași lucruri mărunte care le fac ziua mai frumoasă, cum ar fi cel cu urmăritul soarelui prin casă, mai precis al luminilor și umbrelor în continuă schimbare în cursul zilei. Vroiam de ieri să vă arăt cum cade lumina ce se strecoară printre obloanele de la sufragerie pe peretele holului. Din păcate, exact atunci m-au lăsat acumulatorii lui Pixie astfel încît poza este de astăzi și, evident, nu mai este la fel! Îmi pare rău atunci cînd "pierd" o imagine, la fel cum îmi pare rău diminețile astea că nu pot fotografia soarele, de cîteva zile are conturat un disc perfect, roșu, din cauza ceții sau atmosferei încărcate îl poți privi fără probleme, Arin mă întreba în mașină de ce soarele arată ca la apus...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena