Păstrați-vă calmul... și locurile... :)

Vă mai spusesem eu cum mă tund/vopsesc pe mine fetele de la un curs de coafeze ce se desfășura la centrul unde merg la masaj. Ei, ele au terminat cursul, profesoara lor s-a mutat în alt loc, eu m-am mutat după ea, ce mai, cobai profesionist scrie pe mine! Pînă aici, nimic spectaculos, nici măcar amuzant așa cum a fost astăzi cînd, după ce s-au terminat operațiunile stilistice eu am dorit să folosesc "grupul sanitar". Și nu aveau în incinta salonului ci îl foloseau pe cel al sălii de jocuri cu care împărțeau clădirea. Din nou, nimic deosebit, curățel, daaar... ce afiș plastifiat era pe perete, în spatele scaunului de toaletă? "Doamnelor, vă rugăm păstrați poziția așezată pe toată perioada desfășurării activității" Și dacă nu vreeaaauuu??? Nu știu cîte persoane se așează pe colacul dintr-o toaletă oarecare... (dacă am greșit un cuvînt sau altul îmi asum, dar ăsta era textul aproximativ, nu îl aveam pe Pixie cu mine să vă arăt, așa că am împrumutat foto). Pînă acum, textul ăsta conduce în topul personal de afișe de prin toalete publice!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena