Lord of the Dance

Eu cred mult în echilibru sau în acțiune și reacțiune. Așa că mă gîndesc că am făcut eu ceva bine undeva cîndva, lucru care mi s-a întors ieri sub forma unui telefon de la Andreea Z., mă întreba dacă vreau să văd spectacolul Lord of the Dance, că are un bilet de dat, ea fiind voluntar la eveniment. Cumva lucrurile se așează, acum două săptămîni am vrut să dau cuiva împrumut caseta audio cu muzica spectacolului (n-a vrut), o cumpărasem cu ani de zile în urmă, atunci cînd l-am văzut prima oară, înregistrat, la televizor. Mi s-a părut impresionant dansul, muzica, totul, solist era Michael Flatley, cel care a creat acest spectacol . Sursa foto
Ieri dimineață vorbeam cu o bună prietenă, entuziasmată că merge să îi vadă pe scenă, îi văzuse la repetiții iar unul dintre organizatori i-a spus că nu mai trebuie să cumpere bilet pentru copil (pentru adulți aveau deja), că se rezolvă înaintea intrării în sală. Am întrebat-o dacă nu pot fi și eu copilul ei, chiar îmi doream să văd spectacolul.
Pînă la urmă, se pare că lucrurile s-au așezat singure așa că m-am putut bucura în direct de prestația irlandezilor. Au fost minunați! În afară de dans, mi-a plăcut mult cum arăta sala luminată în timpul uneia dintre piesele cîntate de o tanti, ca un acvariu uriaș sau ca razele soarelui reflectate pe nisipul mării... Sînt cîteva lucruri la care nu mă pot uita fără lacrimi în ochi, pentru că le-am văzut prima oară sau mă uitam la ele împreună cu Papi, Lord of the Dance este unul dintre ele.
Vă las să vă bucurați de dansul final, "Planet Ireland":

Comentarii

  1. Am fost si eu sambata la spectacolul din Bucuresti. Superb, intr-adevar !

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Anna: mă bucur că ai ajuns să îi vezi!
    @ Daninho: vrei să spui că tipul brunet care a fost în România este nepotul lui Flatley?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena