Finala Imagine 2011

Astăzi se încheie Imagine Festival 2011. De la orele 19:00, în Piaţa Mică, vor fi finalele şi se vor alege cîştigătorii. Din ce am văzut am şi eu favoriţii mei, trupele Paradox şi QuantiQ (nu mă aşteptam să aibă un palmares aşa bogat, au cîntat în deschidere la Bon Jovi şi la alte trupe cu "nume").
Am văzut mult talent zilele astea, la trupele din concurs, la cele invitate (mi-au plăcut mult aseară cei de la Comic Funktion, din Norvegia, au cîntat în Piaţa Mică şi apoi la jam-session-ul din Oldies Pub). Am un singur stres, cel al sonorului prea puternic, nu cred că sînt doar eu, că în prima seară şi unii dintre suedezii de la Patriark (vor cînta azi) stăteau cuminţi şi urmăreau cu mîinile pe urechi prestaţia celor de pe scenă.
Finala de azi va aduce cîştigătorilor şansa de a reprezenta România la Festivalul Imagine International 2012 şi la alte festivaluri. Aşa că, luaţi un blid de la Tîrgul Olarilor dar haideţi şi să îi susţinem pe cei din concurs! Nu uitaţi că în seara asta vor cînta şi cei de la byron!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena