Elefănţel tunat

E tîrziu şi vă voi povesti mîine ce şi cum la Tîrgul Olarilor şi la Festivalul Imagine 2011 (doar o paranteză pentru a vă informa că trupa cîştigătoare este Mute).
Acum vi-l prezint doar pe noul membru al colecţiei mele de elefănţei. Nu este din ţări străine sau o fi, cine mai poate şti istoria lui, l-am cumpărat astăzi de la naţiunea înlocuitoare, la bîlciul alternativ din Piaţa Mică. Ca în fiecare an, aici se găsesc o sumedenie de lucruri mai vechi sau mai noi adunate pe tarabe. Mă distrează cînd oamenii ăştia mai au pretenţia la unele că sînt vechi şi au timbru cu made in china sau cutiile de metal noi, de biscuiţi sau de altceva sînt frecate de cîteva ori cu şmirghel şi li se dă o oarecare patină. Nu că aş fi super cunoscătoare în materie. Aştept mîine să îmi spună Paul dacă proaspăta mea achiziţie are ceva vechime. La 10 lei cît am dat pe el, oricum nu contează! Cel puţin, are trompa sus! :))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena